پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريزاز نمايشگاه انقلاب حسيني که به همت اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در محل مقبره الشعراء تبريز برپا شده بود، بازديد کرد.

.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، در اين بازديد وي با قدرداني از فعاليتهاي صورت گرفته توسط انجمن هاي اسلامي، تشکلهاي ديني و کانونهاي فرهنگي به نقش سازنده آنان در طول جريان انقلاب و دوران دفاع مقدس خواستار ادامه اين فعاليتها شد.

 

وي همچنين نقش اداره تبليغات اسلامي را در جريان سازي ديني و فرهنگي در جامعه مثبت ارزيابي کرده تصريح کرد: اين نهاد به عنوان بازوي انقلاب بايد حضوري پررونق و چشمگير در جامعه داشته باشد.

گفتني است: در ادامه حجت الاسلام حميدي معاون فرهنگي اين اداره نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته حمايت مسئولين و روحانيت را موجب دلگرمي براي ادامه فعاليت دانست.



 مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 

 
خبرگزاری رسا ـ آیت الله آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز از مناطق زلزله‌زده شهرهای هریس، ورزقان و اهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز با حضور در مناطق زلزله‌زده از نزدیک با مردم مصیبت‌دیده شهرهای هریس، ورزقان و اهر دیدار و گفت‌وگو کرد

وی در بازدید از مناطق آسیب دیده این سه شهرستان طلب مغفرت برای جان باختگان این حادثه و صبر و شکیبایی برای بازماندگان زلزله 21 مرداد از درگاه حضرت حق کرد و اظهار داشت: وقوع چنین بلایای طبیعی، آزمونی الهی برای عموم مردم به ویژه بازماندگان است.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر این‌که ملت نوعدوست ایران و مسؤولان استانی و کشوری رسالت خطیری در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده بر عهده دارند، تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن زودرس فصل سرما در مناطق کوهستانی زلزله‌زده، تسریع در احداث خانه‌های بازماندگان در اولویت قرار گیرد.

وی با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه گروه‌های جهادی، داوطلب و همیار برای بازسازی مناطق تخریب شده بر اثر زمین‌لرزه اخیر آذربایجان گفت: لازم است دستگاه های مسؤول در ساخت و تجهیز سرپناه محکم و قابل اطمینان اقداماتی ضربتی داشته باشند.

آیت الله آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیل کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: از نخستین ساعات وقوع این حادثه تلخ، مردم در کنار دولتمردان به کمک زلزله‌زدگان شتافتند و شکر خدا در مساله مایحتاج اولیه زلزله‌زدگان هیچ‌گونه کمبودی احساس نمی شود.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر تداوم کمک های مردمی به مردم مصیبت‌دیده شهرهای هریس، ورزقان و اهر افزود: از زمان وقوع زلزله در استان تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی انواع کمک های مورد نیاز را به منطقه ارسال کرده اند که جای قدردانی دارد.

 



مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد